2012 m. lapkričio 9 d., penktadienis

Šiek tiek apie kasdienybę

18 dienų tylos. Jaučiu poreikį ką nors apie jas parašyti ir paaiškinti šią pauzę.

Pradėsiu nuo to, kad persikrausčiau į naują būstą. Nedidelį, aukštomis lubomis, šviesų, jaukų ir svarbiausia - gyvenu viena, be jokių sugyventinių. Tik aš ir mano katinas. Taip pat visai džiugus dalykas yra tai, jog čia savo dispozicijoje turiu ganėtinai naują viryklę (tik dar neišdrįsau išbandyti orkaitės). Šiek tiek apmaudu tik dėl vieno - nėra šaldiklio (labai mėgstu ledus), bet galima gyventi ir be jo.

Per pastarąją savaitę išbandžiau tikrai ne vieną naują receptą, tačiau visus juos pamiršau ar neturėjau kada nufotografuoti, nes buvau išvykusi pas antrąją pusę ir gaminau nebe vienam žmogui, o dviems ir valgoma būdavo iškart. Kažkaip nesinorėjo versti žmogaus laukti, kol rasiu tinkamai apšviestą vietą ir skaniausią kampą...Tiesa, visi eksperimentai buvo vykę, tad anksčiau ar vėliau jais tikrai pasidalinsiu.

O dabar... Dabar truputį stinga ūpo gaminti. Pietauju tuo, ką normalūs žmonės valgo pusryčiams (pvz. müsli su jogurtu) ir vienintelis karštas dalykas, patenkantis į mano skrandį yra arbata su citrinos griežinėliu, tarkuotu imbieru ir šaukšteliu medaus arba vienokia ar kitokia kava. Sau gaminti toli gražu ne taip smagu, kaip lepinti kitą - tikriausiai tokiu būdu atsigaunu nuo džiaugsmo gaminti antrajai pusei ir grįžtu į realybę, kur maistą ruošiu tik sau.

Na, šitai laikina ir jau kitą savaitę planuoju pradžiuginti vienu kitu receptu. O tam, kad įrašas nebūtų labai blankus, pasidalinsiu savo šaldytuvų, um, fotometraščiu (?):

2011 pirma pusė. Gyvenau viena Panevėžyje


2011 antra pusė. Gyvenau Vilniuje, Lazdynuose su pora vaikinų
(mano lentyna toji su cukinija ir pora fetos sūrio dėžučių)
2012 pirma pusė. Gyvenau keletą savaičių viena bute Vilniuje, Šeškinėje. 



2012 antra pusė. Mano šaldytuvas šiandien.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą